Reprezentantii companiei dezvoltatoare, RED, se asteptau, la momentul inchiderii, ca procesul de repozitionare a proiectului spre zona discount sa dureze maxim 9 luni, deci pana in primavara lui 2010, si sa totalizeze costuri de circa 1,5 mil. euro.
„Va mai dura 8 luni de acum incolo, chiar si mai mult. Nu doar noi dictam viteza de dezvoltare a pietei, ci si institutiile finantatoare si retailerii”, a declarat Christian Hiver, directorul Palladin, companie parte a grupului RED.
Palladin se ocupa de inchirierea centrelor dezvoltate de grup.
Hiver a adaugat ca 80-85% dintre chiriasii care existau initial in parcul de retail vor redeschide magazinele dupa repozitionarea proiectului, pentru ca au produse usor adaptabile. Ceilalti urmeaza sa fie inlocuiti.
„Acum discutam cu retailerii pentru a aduce un format orientat mai spre zona de discount”, a precizat Hiver.
Armonia Braila a functionat timp de 9 luni.
Galeria comerciala din parcul de retail era inchiriata in proportie de circa 40% la data inchiderii. Printre chiriasii proiectului se numarau Carrefor, Sephora sau Flanco. Centrul comercial are o suprafata inchiriabila de 37.000 mp, galeria comerciala avand 14.000 mp.
In Braila mai este deschis European Retail Park, dezvoltat de Belrom si vandut la finalul anului trecut fondului de investitii NEPI.
RED mai are in diferite stadii mai multe proiecte, printre care Armonia Satu Mare si World Trade Center Constanta.
Anul acesta, compania va inaugura si primul mini-mall din reteaua Cadran in orasul Husi, cu o intarziere de peste un an.