În
anul 2016 vânzările estimate cumulate ale chiriașilor Băneasa
Shopping City vor crește cu mai
bine de 13% față de anul anterior, iar segmentele care au înregistrat
cele mai
mari creșteri sunt cele de bijuterii și accesorii, cosmetică, optică și
produsele farmaceutice. Și Galeria Feeria a fost vizitată de un număr
mai mare de clienți, înregistrând un flux cu 6% mai mare comparativ cu
anul anterior, în timp ce vânzările magazinelor
au crescut și ele cu 9%.
„Băneasa
Shopping City își menține, chiar și după 8 ani de la inaugurare,
statutul de lider pe piața de retail.
Pentru anul 2017, în urma rebrandingului și a renovărilor din
interiorul centrului comercial, dar și datorită atragerii unor
branduri în exclusivitate pe piața din România, obiectivul nostru
este să atingem o creștere a veniturilor companiei de până la
10%
„, declară
Arthur
Popa, CEO Băneasa Developments.
Anul
acesta compania a dezvoltat o nouă platformă de loializare, aceasta
fiind aplicația CITYiLOVE. Mecanismul aplicației
constă în acumularea de puncte prin scanarea bonurilor de
cumpărături, iar în funcție de nivelul atins, clienții pot
beneficia de discounturi în peste cele 50 de magazine partenere,
locuri premium în cinema, consiliere de shopping sau primesc ore
gratuite de
parcare pentru fiecare vizită.
O funcționalitate foarte apreciată de clienți a fost și
posibilitatea plătirii orelor
de parcare direct
din aplicație.
Băneasa Shopping City este primul centru
comercial ce oferă o modalitate interactivă de a fi explorat, prin
turul virtual disponibil acum pe pagina sa oficială.
Un
alt pas important în anul 2016 a fost renovarea piațetelor care a
avut ca scop creșterea confortului clienților și transformarea
acestora într-un spațiu dedicat evenimentelor pentru public. Dintre
acestea, menționăm Summer Fest, eveniment în urma căruia a fost
înregistrată o creștere de pâna la 25% a traficului în
comparație cu perioada similară a anului trecut.
În
septembrie 2016 centrul comercial a trecut printr-un proces amplu de
rebranding, comunicat sub sloganul All
in the Name of Fashion,
care setează premisele implementării strategiei companiei pe termen
lung.