- 
English
 - 
en
Romanian
 - 
ro
Real Estate

Cine e Andrei Iușuț, antreprenorul român care câștigă zeci de milioane de euro din afacerile sale. Și-a lansat primul business la doar 24 de ani

12 Oct, 20:32 • Cornel Ghimeșan
Andrei Iușuț este antreprenorul român care se află în spatele mai multor afaceri de succes. Are o carieră de peste un deceniu în business și a ajuns să câștige zeci de milioane de euro din activitatea sa.
Cine e Andrei Iușuț, antreprenorul român care câștigă zeci de milioane de euro din afacerile sale. Și-a lansat primul business la doar 24 de ani

Andrei Iușuț a fondat agenția de turism AA Travel, afacerea Divan Group, iar de curând a lansat dezvoltatorul imobiliar La Gloire. Cel mai nou proiect evoluează pe zi ce trece, având un ritm anual de creștere de 40-50%. Cu doar 19 angajați, a ajuns, la nivel de grup, la 20 de milioane de euro.

Andrei Iușuț a intrat în lumea afacerilor la 24 de ani

A făcut primii pași în lumea antreprenoriatului când avea doar 24 de ani. Atunci a lansat, în 2006, agenția de turism AA Travel. Apoi, în 2010, a lansat Divan Group, care cuprinde brandurile Divan, rețeaua de fast-food Divan Express și restaurantele Meze Taverna și Kuzina. După ce a vândut toate operațiunile unui fond de investiții din Turcia, românul a intrat pe piața imobiliară cu proiectul La Loire. Sub acest brand a dezvoltat alte două proiecte rezidențiale de tip boutique: La Gloire Vlad Ţepeş, finalizat în 2019 (31 de apartamente) şi La Gloire Parc du Lac, finalizat în 2020 (47 de apartamente).

Citește și Salarii de 1000 de euro și fără facultate. Care este jobul pe care îl caută toți românii

Deși e tot timpul ocupat cu afacerile sale, Andrei Iureș își găsește uneori timp și pentru pasiunea lui, mersul pe munte.

„Mersul pe munte şi offroadul sunt pasiunile mele, iar în fiecare weekend în care sunt în ţară îmi dedic timp acestor activităţi. Această experienţă m-a ajutat să îmi regăsesc echilibrul şi să mă reconectez cu mine însumi. Interesul pentru aceste activităţi a început acum şase ani, când am realizat că aveam nevoie de o evadare din ritmul alert al vieţii de zi cu zi. A fost o revelaţie să descopăr frumuseţea sălbatică a Munţilor Bucegi, cu traseele lor provocatoare şi peisajele spectaculoase. Zonele Padina, Peştera şi Scropoasa au devenit favoritele mele, locuri unde pot să mă deconectez complet de la stresul cotidian şi să mă bucur de simplitatea lucrurilor esenţiale”, a spus el pentru businessmagazin.ro.

Afaceristul român a dezvăluit și asemănările între hobby-ul lui și afaceri și ce reguli își impune de fiecare dată.

„În primul rând, angajamentul este crucial. Fie că te pregăteşti pentru o expediţie montană sau coordonezi o echipă în cadrul unei afaceri, angajamentul faţă de obiectivele tale este ceea ce te va împinge să depăşeşti obstacolele. Fără un angajament sincer, este uşor să te laşi distras de provocările cotidiene.

Apoi, flexibilitatea este o altă regulă importantă. Atât în sport, cât şi în afaceri, lucrurile nu merg întotdeauna conform planului. Capacitatea de a te adapta rapid la schimbări şi de a găsi soluţii alternative este esenţială pentru a rămâne pe drumul cel bun.

În final, autoreflecţia este o regulă pe care o consider esenţială. Atât în sport, cât şi în afaceri, este important să îţi acorzi timp pentru a analiza performanţele tale. Întrebările precum „Ce am învăţat din această experienţă?” sau „Cum pot să îmbunătăţesc abordarea mea?” sunt esenţiale pentru a creşte şi a evolua”, a mai spus el.

Citește și Românii ar putea spune adio caserolelor pentru alimente. Principalul producător de caserole la nivel mondial, Tupperware, intră în insolvență

Trăim în secolul vitezei, în secolul în care ORICE este la un click distanța, iar diferențele sunt dictate de calitatea “ambalajului”. Trăim în secolul în care suntem victimele dezinformării ... citește mai mult