„City Mall accepta provocarea competitiei din sectorul 4 cu o strategie noua de inchiriere. (…) Cushman&Wakefield, in calitate de agent exclusiv, este determinat sa ajute in procesul de repozitionare a City Mall in contextul actual al retailului bucurestean”, a declarat Razvan Gheorghe, managing director Cushman&Wakefield Romania.
„Centrul comercial va fi repozitionat ca si centru comercial de proximitate tinand cont de competitia existenta in zona de sud a Bucurestiului. Vor fi pastrate anumite magazine care functioneaza la ora actuala in mall, dar ne vom concentra pe un concept de moda tineret&sport. De asemenea serviciile vor ocupa un loc important, servind populatia din imediata vecinatate”, a declarat si Cristina Dumitrache, responsabil retail international pentru centre comerciale in cadrul Cushman&Wakefield.
Schimbarea de strategie vine in contextul in care, la sfarsitul lunii februarie se lanseaza Sun Plaza, cel mare mall din tara, aflat in apropierea City Mall.
Un alt centru comercial amenintat de deschiderea Sun Plaza este Vitantis Shopping Center, care a estimat o scadere de 25% a traficului, in prima luna si jumatate de la deschiderea mall-ului din Berceni.
City Mall este localizat in apropierea Pietei Unirii si are o suprafata totala de 38.000 mp, dintre care jumatate sunt inchiriabili.
Printre retailerii prezenti in City Mall se afla Motor Jeans, Camel Active, Meli Melo, Killtec, Stone Creek, Kenvelo, Office Shoes sau Columbia Sportswear, Sprider, Benvenuti, Lotto sau Triumph.