Centrul comercial, deschis in octombrie 2010, are in
acest moment un grad de ocupare de 85%, aproximativ acelasi nivel ca in
momentul deschiderii. Anterior acestei numiri, centrul comercial avea propria
echipa care se ocupa de inchirieri.
Odata cu semnarea acestui contract,
cele doua companii de consultanta imobiliara vor reprezenta compania Cocor S.A.
in relatiile cu brandurile interesate sa inchirieze spatii in incinta
Cocor Store.
“Cele doua companii vor oferi
consultanta si expertiza personalizata in realizarea unui mix optim de
retaileri si servicii in urma caruia Cocor sa devina unul dintre cele mai
atractive centre comerciale din capitala” a declarat Mirela Mihailescu,
Director Comercial al Cocor S.A.
Colaborarea dintre Cocor Store si cele
doua companii de consultanta va viza realizarea unui concept cat mai atractiv si
mai orientat spre solicitarile clientilor, prin imbogatirea mixului de chiriasi,
introducerea de noi branduri si
realizarea unei zone de entertainment.
In urma unei
investitii de 24,5 milioane euro, Cocor s-a redeschis in octombrie 2010 cu o
parcare de 200 locuri si o suprafata comerciala de 10.000 m.p. in care sunt
gazduite branduri romanesti si internationale, dar si creatii ale celor mai
cunoscuti designeri romani.
Cocor
Media Channel, cea mai mare fatada media din Europa continentala, a fost
lansata in decembrie 2008 in urma unei investitii de 2,6 milioane euro.