„Rezultatele din ultimul trimestru al anului trecut sunt marcate de redeschiderea Cocor Department Store in urma unei investitii de 24,5 mil. euro. Astfel veniturile companiei au fost sustinute de inchirierea in proportie de 85% a magazinului, de exploatarea mediafatadei, precum si a celor 200 de locuri de parcare supraetajate de sub magazin”, a declarat Dan Barbulescu, presedintele Consiliului de Administratie al Cocor.
De asemenea, in perioada mentionata Cocor a avut un profit din exploatare de 2,8 mil. lei, egal cu cel bugetat si mult mai mare fata de numai 0,03 mil lei in aceeasi perioada a anului anterior.
Potrivit bugetului de venituri si cheltuieli pentru 2011 aprobat de Adunarea Generala a Actionarilor, Cocor estimeaza pentru 2011 o cifra de afaceri in crestere pana la 31 mil. lei, in timp ce profitul din exploatare ar urma sa creasca pana la 7,16 mil. lei.
Pentru 2010, compania bugetase o cifra de afaceri de 9,1 mil. lei si un profit din exploatare de 2,8 mil. lei.
„In 2011 intentionam cresterea gradului de ocupare prin inchirierea de noi spatii comerciale in cadrul Cocor Department Store. In acelasi timp colaboram cu primaria pentru fluidizarea zonei din vecinatatea parcarii Cocor astfel incat sa oferim conditii cat mai bune de acces si parcare clientilor nostri”, a adaugat Barbulescu.
Actionarii semnificativi ai societatii Cocor sunt Liviu Ursan – 14,83%, Daniel Stoica – 14,65%, Broadhurst Investments – 13,32% , SIF Transilvania – 10.24% si SIF Muntenia – 10%. Cocor a inregistrat in 2009 o cifra de afaceri de 11,4 mil. lei si un profit net de 7,5 mil. lei.
Magazinul Cocor s-a redeschis in octombrie 2010 cu o parcare de 200 locuri si o suprafata inchiriabila de 10.000 mp in care sunt gazduite atat branduri internationale, cat si creatii ale unor designeri romani.
Mediafatada Cocor Media Channel are o suprafata de difuzare de 565 mp, prin 13 ecrane tip HD, pentru spoturi publicitare, dar si pentru continut non-comercial.