Compania imobiliara Contempo, in parteneriat cu grupul de investitori spanioli GIS, vor detine, pana la sfarsitul acestui an, 6 magazine imobiliare stradale in Bucuresti si vor efectua investitii pe piata romaneasca de 2 mil. euro in perioada 2007-2009.
„Conceptul de retea de magazine imobiliare a fost deja implementat pe piata de real-estate din Spania, unde a inregistrat un real succes, ceea ce ne determina sa credem ca grupul nostru va deveni un trend-setter pe piata romaneasca”, a declarat Rafaela Nebreda, Managing Partner Contempo.
Serviciile Contempo se adreseaza atat clientilor individuali, cat ai investitorilor si dezvoltatorilor de proiecte imobiliare prezenti pe piata din Romania, carora le ofera servicii complexe, precum consultanta in realizarea master-planului pentru optimizarea eficienta a locatiei, strategie de marketing, strategie de vanzari, asistenta juridica, precum suport media propriu (web-site, revista, brosuri, campanii de comunicare).
Trei magazine imobiliare au fost deschise in Bucuresti, alte trei urmand sa fie inaugurate pana la finele anului, tot in Capitala, au declarat reprezentantii Contempo.
Magazinele Contempo sunt situate in zonele Obor-Mosilor, Perla-Dorobanti si bulevardul Nicolae Titulescu.
„Chiria pentru astfel de spatii comerciale stradale se situeaza intre 60-70 euro pe metru patrat lunar”, a declarat Carmen David, directorul general Contempo, specificand ca valoarea contractelor de inchiriere incheiate de Contempo pentru spatiile magazinelor este confidentiala.
Ideea acestor spatii stradale ofera vizibilitate proiectelor pe care le promovam si le fac mai accesibile pentru potentialii cumparatori, explica Carmen David
In prezent, compania are in portofoliu circa 1.500 de locuinet in proiecte rezidentiale noi din Romania, 150 in proiecte din afara Romaniei, 200 de locuinte pe care le promoveaza in exclusivitate si circa 2.000 de apartamente vechi.
Din 2008, reteaua de magazine imobiliare Contempo va fi extinsa si in principalele orase din tara, astfel incat sa fie deschise pana la sfarsitul lui 2009, 20 de magazine imobiliare in provincie.