„Ne propunem ca in anul 2008 raportul vanzari per angajat sa depaseasca cifra de 2,5 milioane de euro, iar fiecare magazin Contempo sa realizeze tranzactii imobiliare in valoare de peste 10 milioane euro pe an”, a precizat Carmen David, general manager Contempo.
Compania a inagurat cel de-al patrulea magazin imobiliar din Bucuresti, pe bulevardul Nicolae Titulescu, iar pana la sfarsitul anului urmeaza sa mai deschida inca trei.
Compania a alocat doua milioane de euro pentru extinderea retelei in perioada 2007-2009.
Astfel, dupa inagurarea celor sapte magazine imobiliare din Bucuresti, la sfarsitul acestui an, reteaua Contempo va fi extinsa si in principalele orase din tara, astfel incat pana la sfarsitul lui 2009, sa cuprinda 20 de unitati in provincie.
Reprezentantii Contempo considera ca piata de real estate din Romania inregistreaza un trend ascendent, pe fondul cresterii ofertei de noi apartamente si a puterii de cumparare a romanilor, generata de ofertele de creditare mult mai avantajoase.
Lansata in luna septembrie a acestui an, Contempo este prima agentie imobiliara prezenta pe piata de real estate din Romania care isi desfasoara ativitatea prin intermediul unei retele de magazine imobiliare stradale, care acopera atat segmentul de locuinte provenite din dezvoltarile imobiliare cat si cele second-hand, tranzactionate de proprietari.
Totodata, Contempo a introdus pe piata locala de reale estate un nou concept de business, prin care pune la dispozitia clientilor sai servicii all-in-one.
Conceptul all-in-one presupune o gama completa de solutii si servicii pentru toate tipurile de tranzactii imobiliare, consultanta financiara si juridica, la standarde internationale, atat pentru cei care cumpara sau inchiriaza, cat si pentru cei care vand sau ofera spre inchiriere anumite imobile.