In Bucuresti, doua
dintre cele mai mari mall-uri au in componenta magazine care au
demarat campanii pentru Black Friday inca de la jumatatea
acestei saptamâni. Fie ca pun la dispozitie pliante la intrarea in
magazine, ori ca au impânzit interiorul acestora cu bannere si
afise, retailerii iau in serios Vinerea neagra, deoarece sunt
constienti ca potentialul unei asemenea miscari de marketing este in
primul rând de ordin financiar.
Vitrinele sunt
ticsite cu reclame pentru Black Friday, iar spoturile video de pe
ecranele interioare ruleaza aceleasi campanii animate pentru ziua
marilor reduceri.
Ca si anul trecut,
magazinele care au pe rafturi produse electronice si electrocasnice
sunt primele care se arunca in cursa câstigarii unui numar cât mai
mare de clienti, scrie Mediafax.
Centrele de
informatii din mall-urile bucurestene nu au idee despre promotiile pe
care magazinele din incintele acestora le vor aplica cu ocazia Black
Friday. Angajatii de aici nu au primit informatii cu privire la ce
magazine vor avea reduceri si spun clientilor ca singurii care le pot
oferii detalii sunt vânzatorii sau reprezentantii superiori ai
magazinelor.