„Am aflat ca multi dintre potentialii nostri clienti detin chiar mai multi bani lichizi decat inainte”, a spus Monica Popescu, director comercial in cadrul companiei.
„Totusi, ei raman interesati sa negocieze pentru cel mai bun pret, cea mai buna calitate, si sa beneficieze la maximum la criza. Bazandu-ne pe acest studiu, am inceput sa ne gandim la metode si combinatii unice de plata, chiar si pentru clasa de varf, care in trecut, era prea mandra sa discute despre reduceri sau ipoteci”, a adaugat Popescu.
Aceasta a mentionat ca promotiile initiate nu au fost suficiente pentru a satisface tipul de clienti pe care ii serveste compania.
„Customizarea este un proces absolut necesar si, pe langa aceasta, in ziua de azi, solutia de finantare reprezinta cheia oricarei vanzari, in conditiile in care teoria de baza este aceea de a plati acum cat de putin este posibil si de a amana plata integrala pana la venirea unor vremuri mai bune”, a aratat reprezentanta Smart Holding.
Proiectul Lotus Cismigiu va cuprinde 22 de apartamente cu suprafete cuprinse intre 86 si 200 metri patrati.
Studiul comandat de companie este efectuat in general pe piata de produs de lux. Cercetarea arata ca piata auto de lux si cea a ceasurilor si accesoriilor sunt cele mai afectate de criza in Romania.
Romanii cu posibilitati financiare sunt mai precauti in ceea ce priveste achizitia anumitor produse si servicii, releva cercetarea de marketing. De asemenea, produsele de design interior si mobilierul de lux au inregistrat o scadere vizibila in ceea ce priveste vanzarile.