Brooklyn Investments se va ocupa de administrarea celor 279 de locuinte, cu suprafete cuprinse intre 52 si 537 metri patrati, iar pe langa administrarea propriu-zisa, compania, prin departamentul de customer, va raspunde tuturor nelamuririlor viitorilor proprietari.
„Departamentul este format din oameni din cadrul companiei Brooklyn care au avut deja aceasta experienta in domeniul customer care and property management, plus persoane nou angajate, instruite de echipa mai experimentata”, a declarat Natalia Amerhanova, project coordinator Emerald Residences, adaugand ca toate proiectele companiei au acest serviciu.
Vor fi angajate trei persoane, adica doi customer care representatives si un coordonator. Ulterior, customer care representatives vor forma echipa de administrare a complexului. Pentru proiectele viitoare, acestia vor forma alte departamente de acest tip, explica Amerhanova.
Echipa CC & PM va furniza rezidentilor toate informatiile referitoare la noua locuinta. Daca locatarii au intrebari legate de obligatii financiare, garantii sau modalitati de intretinere, reprezentantii customer care vor da raspunsurile solicitate.
Customer este un serviciu gratuit, iar serviciile de administrare a condominiului costa 0,25 euro/mp plus TVA, a adaugat Amerhanova.
Emerald Residences este vandut in proportie de peste 70%.