Compania a inchiriat spatiu de birouri in regim standard in cadrul Victoria Business Park si reinchiriaza acest spatiu catre alte firme.
O parte din spatiul inchiriat a fost initial contractat catre clienti in regim standard.
„In 2009, noi vom continua extinderea pe masura ce contractele incheiate in regim standard expira si spatiul eliberat va fi introdus in regim all inclusive”, a spus Haricleea Spaler, managing director First Office, pentru DailyBusiness.ro.
Un post de lucru inseamna spatiul complet amenajat pentru desfasurarea activitatii unui angajat (birou, scaun, dulap, casetiera pentru documente, infrastructura IT, sistem de ventilatie in 3 benzi si linie telefonica).
Pretul unui post de lucru porneste de la 600 de euro fara TVA si poate varia in functie de localizarea in planul etajului, durata contractului, tipul incaperii precum si serviciile adiacente incluse. Suprafata totala, incluzand spatiile comune puse la dispozitia clientilor, precum zone de secretariat si receptie, bucatarii, servere, coridoare, este de aproximativ 2.300 metri patrati. In medie, suprafata neta a unui post de lucru este de 7,5 mp.
Compania a anuntat, anterior, ca vizeaza o cifra de afaceri de 2 milioane euro din inchirierea de spatii de birouri all-inclusive (mobiliate si cu toate facilitatile – n.r.) in 2009.
„Pentru 2009, ne propunem o extindere doar in prezenta locatie (Victoria Business Park). Acum, suntem in proces de selectie a unei a doua cladiri de birouri care va fi localizata in partea centrala a Bucurestiului”, a declarat Haricleea Spaler.
„Ne propunem ca pana la sfarsitul anului 2009, sa atingem un grad de ocupare de 95%”, a adaugat aceasta.