„A fost o greseala ca m-am blocat in imobiliare. Voi scapa treptat de proiectele in care sunt implicat si ma voi concentra pe productie”, a spus Daniel Guzu.
Pe langa terenuri, el a investit si in constructia de apartamente in localitatile Popesti-Leordeni si Bragadiru din judetul Ilfov.
„In Popesti-Leordeni am construit un bloc cu 45 de apartamente, din care mai sunt de vanzare 5. Sper sa iau 300.000 euro pe acestea”, a spus Guzu care a precizat ca unele locuinte din cadrul blocului au fost vandute la preturi si mai mici de 60.000 euro, pentru a atrage clienti.
El a adaugat ca a mai construit un bloc de 14 apartamente in Bragadiru, care s-a vandut integral.
Tot in Bragadiru, Guzu detine un alt bloc, format din 20 apartamente, care se afla la „rosu” si urmeaza sa fie gata la primavara.
„Am vandut cand am avut nevoie. Nu am castigat nimic. In Popesti-Leordeni chiar am avut pierdere, de peste 10%. Dar pierdeam si mai mult daca nu vindeam si nu investeam banii in productie”, a explicat Guzu.
El a spus ca din cauza conditiilor dificile de creditare, anul acesta a fost nevoit sa aduca „bani de acasa” pentru investitiile in Duraziv (fosta Bau Profil), in care a pompat 7,5 mil. euro de la infiintare pana in prezent.
„Mai am bani de la Oresa (fondul de investitii care a cumparat producatorul de vopsele Fabryo, fondat de Guzu – n.r.), dar nu lichizi. Pot face rost pe masura necesitatilor”, a mai spus Guzu.
El a precizat ca deocamdata nu are nevoie de bani pentru Duraziv si nici de vreun partener, dar ca nu exclude o viitoare listare la bursa.
„Putem sa asiguram finantare pentru proiectele pe le derulam in prezent. Pentru idei bune si munca cinstita se gasesc intotdeauna bani”, a adaugat omul de afaceri.
„Setila”, unul din brandurile de vinuri create de Brandient pentru Guzu
Daniel Guzu detine o alta afacere, in domeniul viticol, in zona Panciu din judetul Vrancea.
El a spus ca abia recent a inceput sa imbutelieze vinul produs in Vrancea, pe care l-a scos pe piata, deocamdata in magazine de cartier, sub forma a trei produse.
Brandurile pentru produsele din categoriile low spre mediu – Setila, si premium – Sagio, au fost create de catre agentia Brandient. Celalalt produs, din categoria mediu, Casa Panciu, a fost „botezat” de catre proprietar.
Daniel Guzu a mentionat ca vrea sa mentina productia de vin la sub 1 milion de sticle pe an si ca se va concentra pe imbunatatirea calitatii.