La aceasta campanie vor participa toti clientii dezvoltatorului (persoane fizice / persoane juridice) care cumpara, in perioada 20 august – 20 decembrie 2008, unul sau mai multe dintre apartamentele din cele doua proiecte si care recomanda si un alt prieten care cumpara la randul lui o locuinta.
„Am studiat piata si nu am mai gasit o alta campanie promotionala de acest tip. Reducerea pentru cei care recomanda un prieten, care cumpara, este de 0,3%, in timp ce prietenul va avea un discount de 0,2%”, a spus Mihai Talpos, consilier presedinte al Imoinvest.
Aceste valori situeaza reducerea totala oferita de dezvoltator la o valoare modica, adica 500 euro in cazul in care apartamentul vandut ar valora 100.000 de euro. Reprezentantii companiei au precizat ca desi estimeaza o crestere a interesului fata de proiect in urma campaniei, scopul principal este de a reusi sa construiasca o comunitate in respectivele proiecte rezidentiale.
Ofertele promotionale ale dezvoltatorilor au fost foarte diversificate anul acesta, de la reduceri de pret de 10-15% pana la locuri de parcare incluse in pret.
Proiectul Dumbrava din Sibiu a fost deja finalizat si este contractat in proportie de 75% pana in prezent, iar proiectul Imo Confort, care va fi finalizat in august, a fost rezervat in proportie de 20%, strategia companiei fiind de a vinde locuintele dupa finalizare. Investitia in cele doua proiecte se ridica la 13,8 mil. euro.
Campania de promovare a ofertei va avea un buget de cateva mii de euro si va avea loc pe plan local, derulandu-se pe Internet si oferindu-se materiale promotionale la punctele de lucru Imoinvest din Cluj si Sibiu.