Intr-un trecut destul de apropiat, cele mai cautate spatii erau cele open (deschise), fie ca era vorba de cladiri de birouri, fie de vile. Aceste spatii permit personalizarea si adaptarea cu usurinta la cerintele oricarui client.
De aceea, majoritatea proprietarilor de cladiri de birouri ofereau spatii de acest tip ca un mare avantaj pentru clienti, a aratat reprezentantul Esop.
Noua situatie economica rastoarna aceasta situatie in favoarea celor care au spatii partitionate.
Daca pana acum, clientii erau dispusi sa investeasca in personalizarea sediului, acum cauta spatii deja partitionate, care sa se apropie cat mai mult de nevoia de asezare a departamentelor firmei, a spus Irina Petrescu.
„I-am prezentat unui client 10 optiuni de cladiri, toate clasa superioara, si chiar ma gandeam cum sa le ierarhizam, pentru ca toate raspundeau in buna parte cerintelor sale”, a declarat Petrescu.
„Clientul a rezolvat problema simplu: va rog sa imi prezentati doar spatiile partitionate, pentru ca nu mai vrem sa investim nici un ban in partitii. In acest fel, a trebuit sa renuntam din start la o serie de cladiri, majoritatea fiind la prima inchiriere, si sa ne indreptam atentia doar spre cele partitionate”, a adaugat oficialul Esop.
Obsesia diminuarii costurilor ii determina pe majoritatea clientilor sa compare intre ele ofertele de pe piata inca de la stadiul de prezentare, inainte de a ajunge la vizionari.
„Multi clienti cer situatii detaliate despre costurile de intretinere si dotarile spatiului, compara ofertele intre ele si aleg inca din acest stadiu ce oferte merita vizionate”, mai spune Irina Petrescu.
In acest context, sunt avantajati proprietarii care la acelasi pret sau chiar mai mic ofera o calitate mai buna a spatiului si cat mai multe dotari specifice activitatii unei companii (partitii, jaluzele, asigurarea accesului la Internet, etc).