In aceeasi perioada a anului trecut, compania a semnat 144 de contracte in valoare de 68 milioane de lei, la care se adauga si 23 de locuinte achizitionate de investitori straini, cu o valoare de 9,7 milioane de lei.
Diferenta de 7% a valorii medii per tranzactie provine din structura diferita a unitatilor vandute, in 2008 ponderea caselor fiind mai mare decat in anul 2009, cand peste 90% din tranzactiile incheiate au fost cu apartamente.
Impact anunta ca obiectivele propuse pentru participarea la aceste evenimente au fost atinse, dar priveste cu precautie participarile viitoare.
Conform studiilor desfasurate de companie la fiecare editie a celor 8 targuri la care a participat in 2009, aproximativ 60% dintre vizitatorii acestor targuri nu detin o locuinta proprie si 27% afirma ca doresc doar sa prospecteze piata fara intentia clara de a achizitiona o locuinta in viitorul apropiat.
In schimb, intre 72% si 90% dintre cei intervievati doresc totusi o locuinta noua peste un an de zile sau mai mult.
„Este interesanta diferentierea observata intre publicurile targurilor desfasurate in zona de nord si de sud a Capitalei, diferentiere care se regaseste atat in produsele pe care doresc sa le cumpere, cat si in puterea de cumparare”, a afirmat Carmen Sandulescu, director executiv Impact D&C SA.
Studiul comandat de companie releva de asemenea si faptul ca majoritatea vizitatorilor targurilor este formata din femei (52,5% la Timon in luna octombrie, 53,4% la tIMOn in septembrie, 57,5% la TNI in septembrie) si ca media de varsta a vizitatorilor la evenimentele unde se prezinta in general oferte „mai scumpe” scade (intre 53% si 55% dintre respondenti nu sunt insurati si nu au copii).
De asemenea, peste 70% dintre cei care au achizitionat in urma participarii la targurile de profil o locuinta in complexul Greenfield, cartierul dezvoltat de Impact in sectorul 1 al Bucurestiului, detin o diploma de studii masterale.