„Ideea din spatele Varna Towers a fost de a combina diferite segmente – business, turism, servicii, comert si divertisment. Turnurile gemene sunt folosite ca zone de business in care au birouri o serie de companii de renume – E.ON, Compania Bulgara de Servicii Postale, firme de asigurari etc – in timp ce spatiul de sub turnuri a fost gandit ca un centru de shopping si entertainment”, a aratat Marin Zgurev, investitor in proiect.
Porivit lui Antonio Buhtiyarov, cel de-al doilea investitor in proiect, la ultimul nivel al turnului de Est se afla un restaurant panoramic rotitor Magnito Sky, iar in varful celuilalt turn se afla un helipad autorizat – primul din Bulgaria aflat pe o cladire.
Romanii vor fi avea o pondere importanta intre vizitatorii Varna Towers: managementul se asteapta ca 10% – 25% din vanzari sa provina de la turistii romani, cu un „varf” pe perioada verii si cu ocazia diferitelor sarbatori.
„Produsele alimentare sunt mai ieftine in Bulgaria decat in Romania. In plus, in Varna Towers va fi prezent si brandul Roda Megamarket (parte a lantului sloven Mercator), una dintre cele mai mari si mai ieftine retele de profil din Europa. De asemenea, multe marci isi vand produsele mai ieftin in Bulgaria”, a subliniat Antonio Buhtiyarov.
Peste un million de turisti romani viziteaza Bulgaria in fiecare an.
Varna Towers este un centru de shopping, entertainment si afaceri care a implicat o investitie de 50 milioane de euro: 25% a provenit de la cei doi oameni de afaceri bulgari care sunt investitorii si proprietarii proiectului, iar 75% dintr-un imprumut bancar.
Complexul are o suprafata totala de 83.000 metri patrati, din care 30.000 metri patrati sunt destinati zonelor comerciale si de servicii, restul fiind spatii de birouri. Fiecare turn are cate 14 etaje. Complexul are 800 de locuri de parcare.