In urma procesului de extindere, zona de food-court a mall-ului va creste cu 230%, pana la peste 7.300 mp, ceea ce a determinat si o relocare a acesteia. Numarul de locuri din aceasta zona va creste de la 800 la 1.700.
Extinderea mall-ului, care va fi finalizata in aceasta toamna dupa o investitie de 60 mil. euro, va dubla suprafata centrului comercial, pana la peste 177.000 mp.
In contextul extinderii, reprezentantii Iulius Mall Timisoara au estimat anterior ca traficul mall-ului va creste in urmatorul an cu pana la 30%. In 2008, mall-ul a inregistrat un numar de 10,8 milioane de vizitatori. Prima jumatate a acestui an a adus o crestere a numarului de vizitatori cu 5% fata de anul precedent, in cadrul Iulius Mall Timisoara.
Printre brandurile care vor deschide magazine in extinderea mall-ului se numara Intersport si Oltre.
Iulius Mall Timisoara, cel de al doilea mall din cadrul retelei nationale Iulius, a fost inaugurat in 2005, printr-o investitie initiala de 45 milioane de euro.