Campania de reduceri a adus o crestere in lunile februarie si martie de aproape 34% a numarului de tranzactii finalizate, fata de media de vanzari din ultimele 6 luni, de 116 imobile pe luna.
Campania s-a desfasurat pe parcursul a 60 de zile si a constat in crearea unei sectiuni speciale pe site-ul MagazinulDeCase.ro. In cadrul sectiunii, au fost prezentate 839 de proprietati listate pe site pana la data de 1 februarie 2009, pentru care proprietarii au decis sa reduca pretul de vanzare cu minim 5% fata de cel initial.
La nivel general, pretul mediu cumulat pentru segmentul apartamentelor vechi din Bucuresti, listate in sectiunea de „Reduceri”, a scazut in medie cu 18% comparativ cu luna ianuarie a anului in curs.
Cea mai mare reducere de preturi a fost inregistrata la nivelul imobilelor cu peste 4 camere, unde proprietarii au scazut pretul in medie cu 20%, comparativ cu luna ianuarie.
In urma acestei campanii, au fost vandute 78 de imobile. Cel mai mare succes l-au avut proprietarii apartamentelor cu 2 camere, segment cu o reducere medie de pret de 19% si 24 de tranzactii finalizate.
In perioada de desfasurare a campanei, cea mai accesata sectiune a site-ului a fost sectiunea de „Reduceri”, care a beneficiat de aproximativ 550.000 de afisari, in timp ce categoria de imobile cea mai cautata a fost cea de garsoniere, care a inregistrat 91.292 de afisari.
‘In afara atractiei initiale, generate de mesajul publicitar, campania de reduceri a transformat persoanele care doar isi manifestau intentia de cumparare in cumparatori efectivi. Pentru acest lucru, a fost necesar ca proprietarii care au scos la vanzare imobilele acum o jumatate de an sa actualizeze preturile la conditiile de astazi ale pietei”, a spus Matei Malos, directorul general al MagazinulDeCase.
Compania intentioneaza sa transforme acest tip de actiune intr-o actiune constanta, care se va derula bianual si dupa depasirea momentului nefavorabil din piata.
„Ne asteptam ca si alti jucatori din piata sa intreprinda actiuni similare, care vor asigura o dinamica sporita stocului de locuinte nevandute pe perioade mai lungi de timp”, a adaugat Malos.
O data cu incheierea acestei campanii, MagazinulDeCase.ro se va implica in stimularea schimburilor imobiliare intre particulari. Proprietarii interesati de acest tip de tranzactii vor beneficia de o sectiune speciala, in care imobilele vor fi afisate atat cu pretul de vanzare, cat si cu variantele de schimb dorite.