Inditex, H&M sau C&A sunt cateva din
firmele de fashion care au profitat de deschiderea primului mall din Craiova
pentru a intra pe aceasta piata, spun oficialii DTZ Echinox, agentul exclusiv
de inchiriere al centrului comercial.
Inditex a inchiriat o suprafata de peste 3.500 metri patrati in
centrul comercial, unde va deschide magazine sub brandurile Zara,
Bershka, Pull & Bear si Stradivarius.
Retailerul suedez H&M a
contractat 1.600 mp in noul centru.
Recent, au semnat contracte si LC Waikiki (pe o suprafata de
950 mp), Douglas, Office Shoes, Killtec, Sensiblu, Gatta, Pet Center, cafeneaua
Segafredo si Elvila, un magazin de mobila romanesc, care va deschide o unitate
de 3.000 mp.
Acestea se adauga altor retaileri de
prestigiu care au semnat contractele de inchiriere la inceputul anului:
Decathlon, C&A, New Yorker, Domo, Altex, Takko, Orsay, Deichmann, Leonardo,
Diverta, Toyplex, Bata, Otter, Yves Rocher, Banca Transilvania sau Zvon Cafe.
Initial, proiectat cu o suprafata inchiriabila
totala de 55.000 metri patrati inchiriabili, 1.900 locuri de parcare si peste 120 de magazine,
Electroputere Parc a fost extins la peste 71.000 mp, pentru a raspunde solicitarilor
retailerilor care au dorit sa fie prezenti
in centrul comercial.
“Centrul comercial are acum o rata de ocupare globala
de 92% din suprafata inchiriabila si purtam negocieri avansate pentru unitatile
ramase” a declarat Razvan Sin, Head of Retail Department, DTZ Echinox.
Proiectul cuprinde, de asemenea, o
ampla zona de divertisment de peste 2.000 mp cu bowling, biliard si loc de joaca
pentru copii. Dezvoltatorii sunt in discutii pentru a deschide un
cinematograf multiplex anul viitor.
Si brandurile locale Musse, Charisma,
Falle, Adelant Estetique, Senior Patata, Sweet Escape, Olteanu Vesel – au
inchiriat in Electroputere Parc.
Potrivit
DTZ Research, stocul de retail modern la mia de locuitori in Romania s-a situat
la 64 mp la sfarsitul anului 2010, aproape de patru ori sub media europeana de
238 mp, dar semnificativ mai mare decat valoarea din judetul Dolj, care este de
aproximativ 20 mp la mia de locuitori. Piata de retail din Craiova a beneficiat
pana in prezent de foarte putine spatii moderne, in ciuda unei perspective
economice bune si a potentialului de crestere a consumului, ca urmare a
proximitatii uzinei Ford si a tuturor dezvoltarilor adiacente.