„Acum este foarte greu. Daca inainte de criza aduceai o trupa pentru un concert in mall si atrageai foarte multi vizitatori, acum asta nu te mai ajuta, pentru ca oamenii sunt mai atenti cu bugetele de cumparaturi”, a declarat Stefan Cremene, directorul de operatiuni al retelei de mall-uri Galleria, dezvoltate de GTC si Aura Europe.
Reteaua Galleria cuprinde in prezent 3 mall-uri, deschise in Buzau, Suceava si Piatra Neamt.
„Acum bugetele de marketing sunt orientate mai degraba pe evenimente orientate spre consum, cum ar fi tombolele sau concursurile interactive”, a mai spus Cremene.
Anumite mall-uri si-au crescut anul acesta bugetele de marketing. Spre exemplu, centrul comercial City Park din Constanta, dezvoltat de Neocity, are anul acesta un buget in valoare de 1 mil. euro la rate card, dublu fata de 2008, anul in care a fost inaugurat. In ceea ce priveste tipul de evenimente organizate in mall, vara aceasta, din bugetul total de marketing de 350.000 euro, compania a oferit prin tombole organizate o data la 2 saptamani premii in valoare de 60.000 euro. De asemenea, reprezentantii mall-ului au asigurat un program de training de customer, pentru 300 de angajati ai chiriasilor.
Compania Equest Investments, proprietara centrului comercial Vitantis Shopping Center din Capitala a anuntat ca va realiza o campanie cu peste 80.000 de euro, in care timp de 19 zile vor fi oferite peste 20.000 de premii si un autoturism. Ca urmare a acestei campanii, reprezentantii mall-ului asteapta o crestere de 25% a numarului de vizitatori in luna septembrie.