Militari Shopping Center reprezinta o investitie de 75 mil. euro. Proiectul este dezvoltat de Land Development Proiect, companie detinuta de Atrium European Real Estate Limited. Potrivit unor declaratii anterioare, reprezentantii companiei asteapta in medie circa 10.000 de vizitatori zilnic in mall.
Analistii imobiliari au explicat, pentru DailyBusiness.ro, ca numarul mare de vizitatori se datoreaza brandurilor importante care si-au inaugurat primele magazine din Romania in incinta centrului comercial, cum ar fi C&A si Decathlon, care au avut un marketing agresiv.
[img=166]Ilie Nastase, la inaugurarea magazinului Decathlon, cel mai mare de pe piata[/img]
C&A a deschis un magazin de peste 1.800 metri patrati in Militari, in timp ce Decathlon a inaugurat cel mai mare magazin de articole sportive din Romania, cu o suprafata de 4.300 mp, printr-o investitie de 4 mil. euro.
Spatiul de peste 40.000 mp este 99% inchiriat, iar integral, parcul de retail are o suprafata de peste 51.000 mp.
Prima faza a extinderii parcului, care a cuprins initial un magazin Praktiker si un Domo, a fost inaugurata in decembrie 2008 si a inclus un hipermarket Auchan de peste 14.700 mp. Pe 2 aprilie, a fost inaugurata a doua faza a extinderii, un centru comercial cu 63 de chiriasi printre care Deichmann, Decathlon si C&A.