Programul de dezvoltare al firmei prevede extinderea teritoriala cu 20 de birouri in primii trei ani de la infiintare si castigarea unei pozitii cat mai bune pe piata imobiliara din Romania.
Reprezentantii companiei sustin ca nu exista inca o concurenta acerba pe piata imobiliara romaneasca, dar Romania are un potential ridicat in prezent si exista loc pentru foarte multe investitii si investitori, relateaza NewsIn.
Potrivit lui Valentin Ilie, compania va aduce in premiera pe piata autohtona si o serie de programe noi. In prima faza, va fi pus in aplicare Coldwell Banker Previews – un serviciu inedit adresat segmentului de lux, prin intermediul caruia se pot achizitiona proprietati de peste un milion de euro in tara si in strainatate, iar apoi New Homes – program realizat special pe nevoile dezvoltatorilor de proiecte noi rezidentiale.
In plus, prin Coldwell Banker Concierge, compania doreste realizarea unei retele de furnizori care sa ofera servicii adiacente vanzarii sau achizitionarii de case: tamplarie, renovare, securitate etc.
Coldwell Banker, unul dintre cele mai cunoscute branduri in industria de imobiliare din SUA, si-a inceput activitatea pe piata romaneasca la inceputul anului 2007. Cu o istorie de 100 de ani, compania de origine americana este detinuta in prezent de Realogy Corporation. Prin reteaua sa, Coldwell Banker acopera peste 30 de tari cu 3.800 de birouri si 123.700 de brokeri.