Proportia intre online si print s-a schimbat de la an la an. Astfel, incepand cu anul 2006 balanta s-a inclinat in favoarea mediului online, cand 52% din numarul total al anunturilor de vanzare erau publicate online. In anul 2007 anunturile de vanzare din online isi pastreaza trendul ascendent crescand la o pondere de 57% din numarul total de anunturi, iar in 2008 a ajuns la aproape 60%.
Dupa primele doua trimestre, trendul se pastreaza, cu 62% dintre anunturi publicate online.
Numarul anunturilor de vanzare pentru locuintele vechi s-a mentinut constant in perioada 2003-2007, existand doar mici variatii de pana la 10 % in plus sau in minus. Anul 2008 este cel care surprinde o dorinta mai mare de a vinde din partea proprietarilor, existand o crestere de 35% fata de media anilor precedenti. In anul 2009, precum si in primele doua trimestre din 2010, anunturile de vanzare revin spre valorile inregistrate inainte de 2008. Astfel in anul 2009 s-au inregistrat cu aproximativ 25% mai putine anunturi de vanzare fata de anul precedent.
Analiza numarului de oferte pentru perioada 2003-2010 este realizata pe oferta de imobiliare din Bucuresti si se bazeaza exclusiv pe anunturile de vanzare provenite direct de la proprietari. Au fost eliminate duplicatele si anunturile fara date de contact.