In strainatate, acest gen de aparitii este ceva mai obisnuit, in special in cadrul targurilor imobiliare business-to-business, care sunt insa extrem de rare in Romania.
Oficialii Timon au spus pentru DailyBusiness.ro ca oficialii centrului comercial inca nu le-au comunicat cu ce anume vor fi prezenti la targ. Standul Cocor masoara 6 metri patrati.
Targul din aceasta saptamana mai aduce o premiera pe piata, prezenta apartamentelor in blocuri vechi. Aceste apartamente isi fac chiar o intrare in forta, reprezentand o treime din oferta totala. Astfel, in oferta targului sunt peste 8.000 de locuinte noi si 4.000 de apartamente vechi.
Cel mai mic pret din cadrul targului este 21.500 euro, pentru o garsoniera aflata inca in stadiu de proiect, iar cel mai mare – 318.000 euro pentru un penthouse aflat in Piata Victoriei.
Update: 13:39
Oficialii Cocor au precizat, intr-o declaratie pe mail, ca in cadrul targului vor promova o cabina de proba virtuala.
„Pentru ca suntem parteneri media ai Timon promovand targul pe
mediafatada www.cocormediachannel.ro am beneficiat de un spatiu in cadrul acestui targ in care vom instala un LCD pe care vom proiecta clipuri publicitare ale brandurilor Cocor precum „Viitorul Modei :Cocor” (www.cocorstore.ro/campanie). De asemenea in cadrul targului vom promova vizual mediafatada Cocor catre expozanti ca cel mai spectaculos suport publicitar outdoor din Romania, Cocor Spa Hotel din Neptun, cel mai mare spa din Romania, catre vizitatorii targului”, a completat Dan Barbulescu, presedintele consiliului de administratie al Cocor.