„Daca in zona respectiva va creste pretul terenurilor si interesul investitorilor, va creste si pretul imobilului, datorita faptului ca preturile tin cont de trendul pietei”, a declarat Viviana Radulescu agentul hotelului, adaugand ca este impotriva politicii companiei sa faca public numele hotelului.
Pretul de vanzare este determinat de pretul terenului, de investitia in constructia propriu-zisa si de clientela deja formata, a precizat Radulescu.
Saptamana aceasta, oficialii Immoland, promotorul unui proiect rezidential din apropiere de Constanta , au anuntat ca terenurile aferente vilelor din ansamblul rezidential au un pret cu aproape 90% mai mare decat anul trecut, ajungand de la 40 de euro metrul patrat, de la 70 de euro pe metru patrat.
„Proprietarul a pus hotelul in vanzare deoarece este constructor si isi muta aria de interes in alta zona”, a explicat Viviana Radulescu, adaugand ca acesta nu doreste sa-si faca publica identitatea.
De la punerea in vanzare a hotelului au fost 4-5 investitori interesati de hotel, dar acesta inca nu a fost vandut.