Reprezentantii Liebrecht & wooD, dezvoltatorul proiectului, au estimat ca unitatea va atrage 1,5-2 milioane de vizitatori in primul an de functionare, ceea ce ar reprezenta o medie zilnica de circa 4.100-5.500 de persoane.
„Din experienta noastra pe alte piete din regiune, putem spune ca fiecare vizitator al unui outlet cheltuie in medie 100 de euro”, a declarat, anterior, Johan Rogiers, directorul general al Liebrecht & wooD Romania.
Centrul outlet este amplasat pe autostrada Bucuresti-Pitesti, langa unitatea Carrefour din cartierul Militari, si reprezinta o investitie totala de 65 milioane de euro. Prima faza a complexului, inaugurata pe 5 decembrie, are o suprafata de peste 22.000 metri patrati. Urmatoarea faza va fi deschisa in toamna lui 2009, iar procesul de inchiriere va demara in ianurie anul viitor.
Centrul outlet face parte dintr-o dezvoltare mai mare numita West Park, care apartine belgienilor de la Liebrecht & wooD. Aceasta cuprinde un total de 90.000 metri patrati inchiriabili. Din proiect fac parte Fashion House, Hornabach, care deja a inaugurat vara aceasta un magazin de 23.000 mp, retailerul de mobila Kika, care a inchiriat 29.000 mp si retailerul de electrice si electrocasnice Technomarket, cu 6.000 mp inchiriati.
Printre brandurile prezente in Fashion House Outlet Center se numara Puma, Benetton, Mango, Stefanel, Champion, Timberland Nautica, Quiksilver, Diverta, Lee Cooper, Ecco, Steilmann, Camel Active, Leonardo, Bigotti, Cavaliere, Alb si Negru, Ipekyol, BSB, Benvenuti, Jolidon, Optiplaza, Samsonite.