„Proiectul este deja vandut in proportie de peste 30%, urmand ca in urmatoarele zile sa facem publica o alta vanzare de proportii, catre un fond de investitii international. Ansamblul, realizat cu o investitie de 75 milioane euro, a fost construit pe o perioada de 2 ani si jumatate, incepand din august 2007”, a declarat Avi Shloush, general manager al complexului Doamna Ghica Plaza.
Acesta a spus ca a hotarat acest rebranding atat pentru a sublinia zona in care se afla proiectul, cat si pentru a-l ancora cat mai bine in viata cotidiana a romanilor.
„Romfelt nu suna romaneste, iar Doamna Ghica este un proiect destinat romanilor si construit in Romania. Oamenii nu se vor mai intreba unde se afla proiectul, ceea ce ne va ajuta sa ne focalizam pe acei clienti care chiar doresc sa se mute in aceasta zona”, a adaugat Avi Shloush.
Totodata, compania a adoptat o noua abordare pentru marketingul de real estate, lansand un „banner online interactiv”. Astfel, clientii vor putea nu numai sa-si vada apartamentul inainte sa-l cumpere, dar vor avea si posibilitatea sa discute cu cei care locuiesc deja aici si sa cumpere doar daca fiecare detaliu li se potriveste intocmai.
Dezvoltatorul Romfelt Real Estate, impreuna cu Alpha Bank, ofera ca solutie de finantare un credit ipotecar preferential, cu doar 15% avans si o perioada de creditare de pana la 35 de ani.
Ansamblul Doamna Ghica Plaza cuprinde 9 blocuri, cu 616 apartamente, de la garsoniere pana la 4 camere, cu un regim de inaltime ce variaza intre 4 si 24 etaje.
Toate apartamentele din complex sunt finalizate, astfel ca noii proprietari se vor putea instala.
Doamna Ghica Plaza este un proiect rezidential dezvoltat de Romfelt Real Estate pe strada Ziduri intre Vii nr. 19, la 2 km de Calea Mosilor, 4,5 km de Piata Universitatii, 1,5 km de Lacul Tei.