La incheierea
anului, compania se asteapta la o cifra de afaceri de peste 104 milioane lei,
ceea ce inseamna o crestere de 6%.
Principalul
factor care a condus la o rata de ocupare mai mare la toate centrele de profit
a fost cresterea traficului clientilor. Compania opereaza un complex de
constructii care pe langa hotelul Marriott, include si o zona de birouri , o zona
comerciala, un club de sanatate.
In cadrul La The Grand Offices s-a ajuns la un grad de ocupare de
peste 80%, la The Grand Avenue (zona comerciala) s-a ajuns la un grad de
ocupare de aproape 100%.
Pentru profit
brut din exploatare, conducerea se asteapta chiar si la o crestere de doua
cifre.
In cadrul
complexului este in curs de desfasurare un program de investitii de cateva
milioane de euro. Acesta a inceput cu renovarea cafenelei Vienna Café si a salii
Grand Ballroom si continua cu renovarea salilor de conferinte si a salii
Constanta Ballroom.
In 2011, s-a
deschis restaurantul JW Steakhouse. In Clubul de Sanatate WorldClass din JW
Marriott au fost renovate vestiarele, sauna, baia de jacuzzi si piscina. De asemenea, in The Grand Offices si The Grand Avenue au
fost realizate diverse renovari.