RealTime tinteste segmentul premium al pietei imobiliare.
Prin campania de imagine inceputa in februarie 2007, RealTime doreste sa-si creasca credibilitatea pe piata si sa atraga in echipa oameni cat mai bine pregatiti in domeniu.
Promovarea RealTime a presupus stilizarea logo-ului existent si stabilirea unei strategii coerente identitare si de comunicare pe piata imobiliara.
Campania RealTime a avut la baza asocierea activitatilor imobiliare cu mutarile din jocul de sah, astfel rezultand si noul slogan al companiei: RealTime – cea mai buna mutare (RO) / RealTime – your next move (ENG).
Campania de comunicare este in curs si se deruleaza prin mai multe canale de comunicare. In acest moment promovarea se desfasoara prin mape si brosuri, insa se va desfasura si pe outdoor tot in prima jumatate a anului.
Compania va derula o campanie de promovare si in a doua jumatate a anului, insa pentru moment nu a stabilit un buget pentru aceasta campanie.
RealTime este clientul agentiei de media si PR inPRogress, brand al companiei EnergyByte. Din noiembrie 2006, agentia inPRogress s-a focalizat in principal pe promovarea segmentului de real estate.
RealTime Imobiliar isi va reloca sediul intr-o cladire de birouri din nordul Capitalei, unde a inchiriat circa 300 de metri patrati, pentru care va plati aproximativ 250.000 euro pentru o perioada de trei ani.