Pana acum, Romania Invest s-a axat pe partea de investitii, punand bazele unei organizatii pentru dezvoltarea afacerilor si pe management de portofoliu.
Formata in ianuarie 2006, compania are, in acest moment, un portofoliu care depaseste 115 milioane de euro, conform raportului de evaluare realizat de King Sturge.
De acum inainte, compania va incepe si sa vanda, asadar are nevoie de o campanie orientata spre marketing. In acest sens, Romania Invest l-a cooptat, din 5 ianuarie, in functia de director de marketing pe Nimrod Zvik, care a ocupat anterior aceeasi functie in cadrul subsidiarei BSG in Romania, Seven Hills si a fost responsabil, in ultimii 2 ani, pentru proiectul West Park din Capitala.
Nimrod Zvik s-a nascut la Tel Aviv, unde a studiat marketingul, managementul si psihologia.
la sfarsitul anului trecut, acesta a realizat un plan de dezvoltare pentru noua companie, care cuprinde, printre altele, „colaborarea cu mai multe companii de renume din real estate, investitia in diverse proiecte, cu acordul dezvoltatorului, achizitionarea a mai mult de 40% din apartamentele unui complex rezidential sau un program de organizare a investitiei care sa transforme compania in cel mai dorit partener pentru dezvoltatorii imobiliari”.
„Romania Invest s-a concentrat pana acum pe etapa de investitii. Am pus bazele unei organizatii pentru dezvoltarea afacerilor si pentru management de portofoliu. Acum este timpul sa incepem sa vindem, asa ca avem nevoie de un department de vanzari. Ideile de marketing ale lui Nimrod sunt foarte apropiate de ale mele. Viziunile lui sunt creative si inovatoare, asa ca suntem pe aceeasi lungime de unda”, a declarat Bjorn Hauge, country manager pentru Romania Invest.