Tronsonul cu o lungime de 82,07 kilometri a fost impartit in patru loturi. Contractele au fost atribuite in 2011, iar in toamna aceluiasi an au inceput lucrarile. Conform termenelor prevazute in contractele din 2011, lucrarile trebuiau finalizate in aprilie 2013. Din pacate constructorii nu au putut respecta termenele contractuale din varii motive.
In aceasta vara, constructorii celor patru loturi au alocat resurse importante lucrarilor, astfel ca stadiul fizic a avansat semnificativ. Cu o singura exceptie, lotul III, unde constructor este Impregilo, care, din cauza alunecarilor de teren si a negocierilor purtate cu reprezentantii CNADNR, a redus volumul de munca, dar italienii sunt cei mai avansati din punct de vedere al stadiului fizic comunicat de compania de drumuri, salariatii celorlalti trei companii au muncit si in unele zile de weekend, informeaza Capital.ro.
Potrivit termenelor agreate cu
constructorii, lucrarile la lotul 1 (Strabag) urmeaza sa fie gata la sfarsitul
acestei luni, la lotul 2 (Straco) – in octombrie, lot 3 (Impregilo) –
decembrie, iar lotul 4 (Astaldi, Euro Construct Trading ‘98) – noiembrie 2013.