Comunicarea sustinuta cu clientul
Un agent imobiliar bun este cel care va contacteaza pentru a va anunta de evolutia ofertei dumneavoastra, chiar daca nu a gasit imediat clienti. Agentul imobiliar trebuie sa va tina la curent cu munca lui, cum v-a promovat oferta, ce feed-back a primit si asa mai departe. Asta nu inseamna ca trebuie sa va sune zilnic, ci o data la doua-trei saptamani.
Atunci cand va propune un pret de vanzare trebuie sa va arate de ce a ales acel nivel
Daca agentul imobiliar este de accord cu tot ceea ce spuneti inseamna ca nu-i prea pasa de interesele dumneavoastra. Cand vine vorba de stabilirea nivelului de pret, insistati sa va arate de ce va propune acel pret si nu altul. Daca agentul imobiliar va listeaza proprietatea la pretul pe care il cereti dumneavoastra poate insemna nu neaparat ca v-ati evaluat bine proprietatea, ci ca nu este prea interesat sa vindeti repede. Dumneavoastra aveti ultimul cuvand de spus, dar el trebuie sa va sfatuiasca realist.
Trebuie sa foloseasca toate instrumentele de pe piata pentru a promova locuinta
Utilizarea tututor resurselor de promovare existente pe piata pentru a va promova proprietatea este esentiala. Daca o posteaza doar pe site-ul propriu si asteapta sa fie sunat, s-ar putea sa aveti o problema.
Agentul nu trebuie sa va forteze sa luati o decizie
Agentul imobiliar trebuie sa va prezinte opinia sa, dar nu sa incerce in mod excesiv sa va convinga ca trebuie sa faceti ca el. Aceasta situatia este de evitat in special atunci cand doriti sa achizitionati.
Un agent imobiliar bun tine legatura cu clientii si dupa finalizarea tranzactiei
Agentul care va suna dupa finalizarea tranzactiei pentru a va intreba daca sunteti multumiti si totul este in regula este un adevarat profesionist.