„Rezultatele atinse dupa numai 25 de zile de difuzare a campaniei online au depasit cu mult asteptarile: peste 2.500 de lead-uri de vanzare (lead-ul se defineste ca numarul de utilizatori care si-au lasat datele pe site pentru a fi contactati de departamentul de vanzari), adica intre 100 si 200 de leaduri pe zi, pentru cele 117 apartamente disponibile in trei proiecte rezidentiale”, au precizat reprezentantii companiei.
Companiile Brightness Advertising si South Pacific, impreuna cu colaboratorii lor, Mediacafe, reprezentant Yahoo! Solutions pentru Romania, ThinkDigital, reprezentant exclusiv de vanzari MySpace si Microsoft Advertising si a tehnologiei Eyeblaster, si divizia de media planning a Communique Media, au comunicat, intre 28 mai si 14 iulie, atat pe site-uri romanesti de lifestyle sau tranzactii imobiliare, cat si pe site-uri premium internationale printre care retelele Yahoo, Microsoft Advertising si Oridian, pe reteaua sociala MySpace, dar si in sistem „search” prin Google Adwords.
Echipa care a contribuit la realizarea acestui proiect este formata din Andrew Prelea, Chief Executive Officer South Pacific, Geoff Spears, sales and marketing director South Pacific; Ana Vasile si Alin Tatarca – copywriteri, Koma (Cristian Singiorzan) si Octav Campeanu – art directori, Bogdan Manea-Dragulin – director de creatie si regizor.