„Nu s-a intreprins nimic de catre municipalitate sau developeri pentru a redimensiona aceste spatii si a utiliza zonele laterale pentru cresterea stocului si a calitatii spatiilor (n.r.- de pe bulevardul Magheru)”, a precizat Gheorghe.
Daca pe marile bulevarde de shopping din lume spatiile mari sunt cele mai ravnite, pe Magheru retailerii sunt nevoiti sa inchirieze spatii mici, fapt care determina si o prezenta redusa a marilor branduri internationale”, a adaugat Razvan Gheorghe.
De asemenea, directorul companiei de consultanta a explicat ca intr-adevar, chiriile pe bulevardul Magheru au un trend pozitiv, insa acesta se datoreaza presiunilor retailerilor autohtoni in mare parte.
„Pe Bulevardul Magheru vorbim in principal de branduri locale, care s-au dezvoltat si au ajuns la etapa de construire a brand awarness-ului printr-o localizare premium, pe cel mai important bulevard al Capitalei”, a explicat Razvan Gheorghe.
Chiria medie pentru inchirierea de spatii comerciale pe bulevardele importante ale Europei Centrale si de Est este de 70,6 euro/mp/luna, potrivit unui studiu publicat anterior de Cushman& Wakefield.
Cresterea pentru Europa Centrala si de Est atinge 12,3%, in timp ce Europa de Vest a avut o crestere de numai 9.8%. Cel mai mare avant insa l-au inregistrat chiriile din regiunea Asia Pacific (23,8%), urmate de cele din Canada si SUA-23%.