Palas Iasi va cuprinde spatii
comerciale, birouri clasa A, facilitati hoteliere, apartamente, cea mai mare
parcare subterana din Romania cu aproximativ 2.500 locuri si un perimetru de
entertainment, toate pe o suprafata construita de peste 320.000 mp.
Componenta de retail a
ansamblului Palas va imbina zona de comert stradal cu cea de centru comercial.
Mall-ul din proiect va avea o suprafata inchiriabila de 47.800 mp si va
cuprinde 118 magazine, food court cu 1.000 locuri, cinema multiplex, cafenele, restaurante
cu specific international, department stores, zone de joaca pentru copii si variate
posibilitati de entertainment.
Zona comerciala stradala
va totaliza 38 de magazine, desfasurate pe o suprafata inchiriabila de 6.500 mp.
In portofoliul marilor
retaileri deja anuntati in Palas se afla marci care intra in premiera pe piata
din nord-estul Romaniei, printre care H&M, Tommy Hilfiger si L’Occitane.