„Costurile de inchiriere si logistica sunt de trei ori mai mari la Palatul Parlamentului, atat datorita spatiului inchiriat mai mare cat si naturii locatiei, Palatul Parlamentului fiind o locatie de lux”, a declarat, pentru DailyBusiness, Ana Nedea, PR manager al organizatorului.
In cadrul Palatului Parlamentului suprafata de expunere este de 2.000 metri patrati,dubla fata de cea a targului din primavara, existand 107 standuri, dintre care 40 sunt deja inchiriate.
Chiria pe metru patrat pentru cele patru zile ale targului este de 250 euro plus TVA.
Targul National Imobiliar (TNI) se desfasoara pe parcursul a 4 zile, intre 11-14 octombrie 2007. Manifestarea are loc de doua ori pe an, primavara si toamna. Prima editie a fost cea din primavara lui 2006.
„Campania de promovare a targului va demara cu trei luni inainte de debutul targului, la jumatatea acestei luni si se va desfasuta pe mai multe canale, radio, TV, outdoor, flyere, panotaj fix de mari dimensiuni, panotaj mobil, afisaj fix in lifturi, panouri publicitare, panouri stradale, afise, invitatii, meshuri si video wall-uri”,a precizat Ana Nedea.
Valoarea de mediatizare a targului la ratecard (pret de lista) este de 550.000 euro, iar costurile fixe estimate de organizare sunt estimate la 200.000 euro. Organizatorii precizeaza insa ca valoarea totala a manifestarii poate fi estimata doar la final.
Editiile I si II au cumulat o valoare totala, incluzand mediatizarea, de peste 400.000 euro, iar editia a-III-a a valorat peste 500.000 euro.
Targul National Imobiliar (TNI) va reuni constructori, developeri, agentii imobiliare si finantisti. Printre companiile care au inchiriat deja standuri se afla agentiile imobiliare Media City, Regatta, Eurisko, Euroest, dezvoltatorul Anchor si BCR.
BDOBC Business Center este o companie ce are ca obiect principal de activitate organizarea de evenimente, cu specializare in targuri si expozitii.