Organizatorii nu au putut da inca date exacte referitoare la sumele bugetate pentru campania de promovare a editiei din aceasta primavara. In prezent, campania de promovare a inceput in proportie de 30%. Acestia au specificat insa ca valoarea acestei campanii va fi superioara celei din toamna lui 2007.
„Canalele pe care se vor derula campaniile sunt in principiu aceleasi ca si la editia din anul trecut, OTV, B1 TV, Antena 3, TMC TV, radio, presa scrisa, bannere”, au declarat organizatorii targului.
Anul acesta, odata cu marirea spatiului pe care se va desfasura targul, se asteapta la o crestere de 100% a numarului de vizitatori, fata de 17.000, inregistrati la editia din octombrie 2007.
Pentru editia din aprilie, spatiul pus la dispozitie pentru expozanti va fi de 4.000 de metri patrati, insumand un total de 193 de standuri, dintre care 124 au fost deja contractate.
Tariful de inchiriere pentru editia din acest an este de 250 euro pe metru patrat plus TVA.