In aceasta cladire a mai avut sediul si compania Unilever.
Cei 100.000 euro reprezinta cheltuielile pentru amenajarea, decorarea, mobilarea noului sediu, precum si costurile pe care le-a presupus mutarea propriu-zisa din vechiul sediu, au declarat, pentru DailyBusiness, reprezentantii companiei.
Spatiul ocupat acum de companie este de 1.500 mp si este de trei ori mai mare decat cel din vechiul sediu al companiei de la parterul centrului de birouri Bucharest Business Park de pe strada Bucuresti-Ploiesti. Spatiul a fost inchiriat pe termen lung.
„Ne mutam intr-o casa mai mare, care nu ne satisface doar nevoile de moment, ci care ne va permite sa crestem si in urmatorii ani, sa ne dezvoltam, sa primim noi colegi si sa ne derulam activitatea intr-un mediu cat mai prietenos si familiar”, a declarat Zoltan Szigeti, presedinte The Group.
Noul sediu din Barbu Vacarescu este organizat pe principiul spatiilor deschise, managerii agentiilor lucrand in mijlocul echipei pe care o coordoneaza. Fiecare agentie functioneaza separat de celalte, pentru a putea pastra discretia proiectelor si intimitatea clientilor.
In noul sediu, cei peste 200 de angajati The Group pot folosi spatii de relaxare sau locuri de luat masa in incinta si in aer liber, sali pentru intalniri si sala de cinema.
The Group include 14 agentii specializate in domeniile media, creatie, relatii publice, cercetare, productie audio-video si dezvoltare de continut media. Din The Group fac parte agentiile Media Investment, Brandstalk, Nicola Porter Novelli, Events&Production, BT Production, House of Media, Touch Communication, New Media, Innovaty, PosterCom, Q research, My Media, The Media Partnership si Navidoo.