Evaluarea preliminara a rezultatelor arata ca, in numai cinci zile de expozitie, au fost vandute 42 de apartamente si 12 vile, valoarea totala a contractelor depasind 10 milioane de euro. Cele 12 proiecte absolut noi pentru piata rezidentiala din Romania si care au fost prezentate in cadrul Timon au atras atentia a 19.000 de vizitatori si a unui mare numar de cumparatori.
Majoritatea contractelor incheiate in timpul expozitiei, 85%, au fost pentru locuinte in cadrul acestor proiecte, a declarat, pentru DailyBusiness, Vlad Vlasceanu, director general al Ad Media Consulta.
Complexul rezidential „Tampa Gardens” din Brasov a vandut 12 unitati in valoare de 800.000 de euro in cadrul targului, fiind primul proiect in ceea ce priveste numarul unitatilor vandute la Timon. Complexul rezidential „Arigato” din Snagov a vandut trei locuinte in valoare de 4 mil. euro, fiind primul proiect ca valoare a vanzarilor din cele cinci zile de expozitie ale targului.
„Aproape 50% dintre locuintele contractate au fost in afara Bucurestiului”, a precizat Vlasceanu.
Organizatorii si expozantii estimeaza ca, in urmatoarele trei saptamani, se vor realiza cel putin 400 de contracte, valoarea acestora fiind de peste 100 milioane euro.
„Nu ne-am oprit doar la editiile de Bucuresti, pentru ca am observat o efervescenta si in pietele locale. De aceea, intre 24-27 mai, am demarat proiectul Timon de Constanta, urmand ca in viitor sa dezvoltam proiecte locale in Brasov, Sibiu, Timisoara, Iasi si Cluj”, a adaugat Vlasceanu, precizand ca exista si un proiect extern al targului – „Timon la Barcelona!”.
Targul s-a desfasurat intre 14-18 martie la World Trade Center Bucuresti.