In 2008, Ana Pan a inregistrat afaceri de 5,75 milioane euro.
Carmen Friptu spera ca romanii „sa sfideze criza la sfarsitul acestui an”. Companie are o oferta de sarbatori ce cuprinde 22 de produse specifice, ce includ cozonaci, torturi tematice, turta dulce glazurata, prajituri si bomboane.
„Compania vrea sa realizeze in acest an un volum de produse similar cu cel de anul trecut din preajma sarbatorilor de iarna, cand a vandut 12.000 de cozonaci, 5.000 de kilograme de zburatori cu nuca, 3.000 de torturi si 1.500 de kilograme de prajituri de casa”, a spus Friptu.
Ea a precizat ca nu vor scadea comenzile din aceasta perioada din cauza crizei, deoarece compania are clienti fideli, cele mai mari comezi fiind facute in apropierea sarbatorilor.
„In perioada sarbatorilor, produstia se tripleaza comparativ cu o luna normala”, a precizat oficialul Ana Pan.
De asemenea, compania a observat un interes tot mai mare pentru produsele cu indice glicemic scazut, lansate in luna aprilie a acestui an, ce include cozonaci, briose, paine, chifle.
Cadourile de business ce sunt oferite de Craciun si Paste sub forma de cosuri cu produse specifice reprezinta circa 10% din cifra de afaceri a companiei, a spus Carmen Friptu.
Directorul companiei a precizat ca preturile produselor Ana Pan au ramas neschimbate, chiar daca societatea a facut eforturi pentru a le mentine in conditiile in care preturile unor ingrediente s-au majorat.
Totodata, Ana Pan a mentinut salariile si numarul angajatilor la 200.
In 2010, compania se asteapta la o redresare economica. In aceste conditii, Ana Pan estimeaza o mentinere a cifrei de afaceri pentru primul semestru, comparativ cu cea inregistrata in prima jumatate a anului 2009. In a doua parte a anului viitor, compania isi propune o crestere de cateva procente fata de volumul realizat in aceeasi perioada a acestui an.
Ana Pan detine un lant de 24 de cofetarii din care 18 magazine proprii si sase francize. Prima cofetarie Ana Pan a fost infiintata in 1990.