Un alt asemenea business center specializat in resurse umane se va infiinta
la Berlin, care va avea aproximativ 500 de angajati, pozitii de specialisti
pentru servicii de resurse umane.
“Centrul din Cluj va oferi in
special servicii de contabilitate, insa va avea si rolul de a oferi suport
pentru activitatile de resurse umane. Prin infiintarea acestui centru se are in
vedere crearea a circa 600 de locuri de munca. Insa, acest lucru depinde si de
capacitatea E.ON de a asigura conditii de angajare competitive in negocierile
cu reprezentantii angajatilor, ce urmeaza sa aiba loc. Anticipam ca din vara
anului 2012 contractele colective de munca necesare sa intre in vigoare”, a
afirmat Frank Hajdinjak, CEO al E.ON Romania.
Se anticipeaza ca masurile
propuse vor fi complet implementate pana in anul 2015.
„Propunerea de
restructurare a serviciilor de resurse umane si contabilitate reprezinta un pas
important in implementarea programului nostru de eficientizare, E.ON 2.0,
integrat in capacitatea grupului de a fi competitiv si de a face investitiile
necesare. Acum vom face tot ceea ce ne sta in putinta pentru a stabili
detaliile unui parteneriat cu reprezentantii angajatilor nostri, pentru a implementa
rapid contractele necesare”, a declarat unul din membrii consiliului director
al E.ON AG, responsabil proiectul
privind Business Service Center, Markus
Schenk.
Oficialii companiei
sustin au ales cele doua locatii pentru ca Berlinul ofera o infrastructura
excelenta, in timp ce Clujul ofera avantajul costurilor operationale reduse.
Grupul E.ON in Romania este
activ pe piata de energie locala in domeniile furnizarii si distributiei de
gaze naturale si energie electrica, deservind 2.9 milioane de clienti.