Conventia prevede termenii si conditiile in care membrii federatiei pot incheia in mod individual contracte de alimentare cu carburanti la acelasi tarif indiferent de consumul individual prin cumularea consumurilor la nivelul Federatiei.
Beneficiile pentru cei 4.000 de membrii ai FORT vin din pretul final de achizitie al carburantului, de acelasi discount aplicat la pret de pompa, indiferent de consumul individual, precum si din creditarea consumului de carburanti.
Un alt avantaj important este controlul costurilor cu carburantul prin monitorizarea si administrarea in timp real a flotei, utilizand serviciul PetromCard Online.
„Este o mare responsabilitate sa primim in portofoliul de clienti peste 4.000 de companii, avem capacitatea logistica si dispunem de resursele umane necesare pentru a oferi cele mai bune produse si servicii”, a declarat Runtag Tivadar, director comercial Petrom.
La randul sau, Augustin Hagiu, presedinte FORT, a mentionat ca avantajele parteneriatului cu Petrom constau, printre altele, in scaderea si stabilizarea costurilor la nivelul companiilor de transport, scaderea factorilor de concurenta neloiala si incurajarea unificarii pietei in bresle de consum.
FORT este constituita in momentul de fata din 6 asociatii regionale si 18 asociatii judetene, iar numarul acestora este in crestere datorita celor in curs de constituire, au precizat oficialii organizatiei.
Federatia are reprezentanti in dialogul tripartit si reprezentanta la Bruxelles, precum si conexiuni cu peste 25 de organisme patronale din intreaga Europa.
In iulie, MOL si Uniunea National a Transportatorilor Rutieri (UNTRR) au anuntat ca au incheiat un parteneriat pentru livrarea de carburanti celor circa 13.000 de firme din asociatie. Prin acest parteneriat, cheltuielile totale cu carburanti ale transportatorilor s-ar putea reduce cu circa 8%, potrivit reprezentantilor UNTRR.