Clienții au fost blocați pe termen nedeterminat, după ce retailerul de modă suedez Boozt AB le-a blocat retururile, pe motivul că trimiteau prea multe articole pe care le-au achiziționat, a transmis Washington Post.
42.000 de clienți au fost blocați din a mai da retururi companiei, după ce retailerul a anunțat că acțiunile lor sunt prea costisitoare pentru companie și mediu. Potrivit spuselor purtătorului de cuvânt al Boozt AB, Ask Kirkeskov Riis, oamenii dădeau înapoi comenzile fie pentru că regretau achiziția, fie pentru că nu se potrivesc.
„Exploatează în mod repetat nivelurile ridicate ale serviciilor de transport gratuit și returnări în detrimentul afacerii noastre, al altor clienți și al mediului”, a precizat purtătorul de cuvânt.
Într-un e-mail adresat The Associated Press, el a spus că acești clienți reprezintă mai puțin de 2% din „cei peste 3 milioane de clienți de pe Boozt”, dar aproximativ 25% din volumul total de returnări.
„Prin întreruperea acestor conturi și reducerea veniturilor inutile, Boozt a economisit aproximativ 791 de tone de CO2 în 2022, ceea ce a eliminat necesitatea a aproximativ 600 de camioane de livrare pe parcursul unui an”, a spus Ask Kirkeskov Riis, purtătorul de cuvânt al magazinului online multibrand, care vinde haine și produse de înfrumusețare.
Boozt AB are peste 1.200 de angajați și operează în mai multe țări europene, fiind listată pe NASDAQ. Compania vinde online produse de stil de viață și îmbrăcăminte de modă. Sediul central este în Malmö , iar compania are depozitul în Ängelholm . Compania operează și magazine fizice, inclusiv Beauty by Boozt în Emporia , Malmö și Booztlet în Copenhaga.
Depozitul din Ängelholm este automatizat cu Autostore furnizat de Element. Această automatizare este cea mai mare de acest gen din lume. Clădirea depozitului este deținută de Catena și are 43.000 metri pătrați.