Schimbarea care o să te enerveze la YouTube. Compania a introdus recent o nouă formă de reclame, denumite „Pause ads”, care apar atunci când utilizatorii pun pauză la videoclipuri. Aceste reclame sunt afișate discret pe ecran și sunt menite să fie neinvazive, conform declarațiilor oficialilor Google. Totuși, utilizatorii de pe rețelele sociale au criticat intens această schimbare, considerând-o deranjantă.
„Acest lucru este perfect pentru spectatori și le permite să afle mai multe despre un brand. A fost o actualizare benefică pentru întregul ecosistem YouTube și unul dintre elementele experienței moderne a anunțurilor CTV”, a declarat un purtător de cuvânt al Google.
Citeşte şi: Elevii sunt revoltați! Telefoanele mobile sunt interzise, începând cu acest an școlar
Această modificare aduce YouTube în rând cu alte servicii de streaming precum DirecTV, Sling TV și Hulu, care deja utilizează reclame direcționate în ecranul de pauză, scrie playtech.ro. În acest sens, un manager de comunicare de la YouTube a declarat pentru The Verge că a observat „răspunsuri puternice atât din partea advertiserilor, cât și a recenzorilor” de când au introdus „reclamele de pauză pentru toți advertiserii”.
Astfel, când utilizatorii pun pauză unui videoclip, o reclamă apare discret pe ecran, în lateral, oferind informații despre diverse branduri. Un purtător de cuvânt Google a explicat că această schimbare este menită să fie „neinvazivă” și să ofere o experiență mai fluidă pentru utilizatori.
Cu toate acestea, mulți utilizatori de pe rețelele sociale nu sunt mulțumiți de această nouă funcționalitate. Un utilizator a scris pe X (fostul Twitter): „Serios, @YouTube? Acum pui reclame și când pun pauză la videoclip?”. Pe Reddit, un alt utilizator a criticat dur această funcție, numind-o „cea mai enervantă” de până acum.
Citeşte şi: Securitatea datelor personale e ignorată de autoritățile din România. Situație scandaloasă la CNAS
Chiar dacă această practică este deja răspândită în industrie, nu toți utilizatorii sunt dispuși să accepte această formă suplimentară de publicitate. Pentru cei care vor o experiență de vizionare neîntreruptă, opțiunea este clară, abonarea la YouTube Premium, care costă aproximativ 13.99 dolari pe lună.