Un incident de-a dreptul șocant a avut loc în timpul unui zbor de la New York spre New Delhi. Acest eveniment neplăcut a adus companiei de zbor indiene, Air India, o gaură în buget de aproximativ 34.000 de euro, după ce fima a fost obligată să plătească o amendă. Air India a primit această scancțiune, deoarce se consideră că nu a știut să gestioneze această situație. Este vorba despre un incident în care a fost implicat un bărbat aflat în stare de ebrietate, care a urinat pe o femeie chiar în timpul zborului, relatează AFP, citat de ȘtiriPeSurse.
Se pare că în timpul zborului, care se desfășura pe ruta New York-New Delhi, un bărbat aflat în stare de ebrietate ar fi urinat pe o femeie în vârstă de 72 de ani care zbura la clasa Business. În prezent, bărbatul este încarcerat, însă nu vrea să își recunoască faptele, potrivit presei indiene care a numit acest caz „pipigate”.
O amendă de 300.000 de rupii, adică aproximativ 3.400 de euro, i-a fost aplicată și directorului de servicii de zbor al Air India, conform deciziei luate de autoritatea indiană de reglementare în domeniul aviaţiei, informează presa indiană, citată de Agerpres.
Pe lista sancțiunilor primite se numără și suspendarea pentru trei luni a licenței de zbor a pilotului care se afla la cârma avionului, pe motiv că acesta nu și-ar fi îndeplinit datoria de a menține siguranța și ordinea în aeronavă.
Inculpatul este un bărbat, cu cetățenie indiană, pe nume Shankar Mishra. Acesta a fost angajat al băncii americane Wells Fargo și a fost lăsat să plece imediat după aterizarea avionului, fără a primi nicio sancţiune. Însă victima s-a plâns ulterior de incident şi, după ce povestea a fost relatată pe larg în mass-media și a devenit virală, poliţia a luat măsuri și l-a arestat pe bărbat câteva săptămâni mai târziu.
Banca americană Wells Fargo l-a concediat ulterior pe Shankar Mishra din funcţia de vicepreşedinte al filialei sale din India din cauza acestor acuzaţii „profund tulburătoare”. Totodata, directorul general al Air India, Campbell Wilson, a fost nevoit să-şi ceara scuze ca urmare a valului de critici în legătură cu gestionarea incidentului de către compania aeriană.
Citește și: Americanii au sărăcit. Vânzările de case din SUA au scăzut la cel mai redus nivel din ultimii 12 ani