CERONAV angajează Instructor treaptă I, pe perioadă nedeterminată, în cadrul Serviciului siguranță platforme maritime și Inginer grad Specialist IA, pe perioadă nedeterminată în cadrul Serviciului administrativ.
Centrul Român pentru Pregătirea şi Perfecţionarea Personalului din Transporturi Navale – CERONAV organizează concurs pentru ocuparea celor două posturi vacante.
În cazul jobului de Instructor treapta I, candidații trebuie să aibă studii medii absolvite, diplomă de bacalaureat, posesor de brevet de scafandru, vechime în muncă de minim 6 ani și 6 luni;
Deasemenea, este necesară experiență de minim 3 ani ca scafandru și trebuie să fie declarat apt pentru scufundare.
Programul este de luni până joi – 08:00 – 16:30, vineri – 08:00 – 14:00. Se oferă carte de muncă pe perioadă nedeterminată.
Ce atribuții are Instructorul treapta I
Asigură instruirea practică în ambele bazine și activități de asistență de siguranță pe apă și sub apă (cabin diver) în cadrul cursurilor Opito;
Realizează activitatea de personal de siguranță pentru toate programele de instruire sub standard OPITO și STCW cu desfășurare în incinta bazin din Baza de instruire și antrenament a CERONAV în conformitate cu PO82, potrivit ziuadeconstanta.ro.
Realizează activitatea de inspectie și mentenanță curentă pentru următoarele echipamente ce intră în desfășurarea cursurilor cu aplicație practică sub standard OPITO: pluta de salvare maritimă, pluta de salvare aviatica, echipamente PPE utilizate de cursanti in incinta bazinului, simulator HUET, simulator ATET.
Participă obligatoriu la testare profesională, medicală și în domeniul s.s.m,, s.u., a.i.i și mediu la revenirea în activitate, după o întrerupere mai mare de o lună de zile.
Criterii de angajare Inginer grad Specialist IA
Cei care aspiră la jobul de Inginer grad Specialist IA trebuie să îndeplinească următoarele condiții:
Să aibă studii superioare
Diplomă de licență sau echivalentă în domeniul Inginerie navală sau Inginerie Construcții
Vechime în muncă de minim 6 ani și 6 luni.
Se solicită experiență în instituții publice de minim 3 ani și experiență în administrarea patrimoniului de minim 3 ani.
Programul este de luni până joi – 08:00 – 16:30, vineri – 08:00 – 14:00. Contractul individual de muncă se încheie pe perioadă nedeterminată.
Atribuțiile principale ale postului sunt atribuții de administrare a sediului Corp Învățământ-Cazare din Baza de instruire CERONAV, respectiv prin:
– Urmărește derularea serviciilor de pază și curățenie pentru obiectivul aflat în administrare;
– Urmărește derularea contractelor de utilități și închiriere a spațiilor, precum și respectarea clauzelor contractuale de către prestatori;
– Supreveghează buna funcționare și întreținerea instalațiilor de prevenire și stingere a incendiilor, precum și toate instalațiile, utilajele și echipamentele aflate în dotarea obiectivului aflat în administrare;
– Asigură mentenanța și intervenția pentru echipamentele speciale din cadrul Bazinului de Antrenamente (grupuri pompare, filtrare, dozare substanțe chimice, tratare aer, etc);
– Urmărește respectarea programului de întreținere / mentenanță periodică pentru toate instalațiile și utilajele obiectivului aflat în administrare;
– Se asigură că toate activitățile de întreținere și mentenanță sunt corect înregistrate în evidențele CERONAV;
– Se asigură de buna stare, curățenie și funcționare a camerelor de cazare;
– Verifică existența și valabilitatea avizelor de funcționare pentru obiectivul aflat în administrare, precum și respectarea prevederilor acestora;
– Asigură verificările / inspecțiile / mentenanța necesară pentru echipamentele aflate în garanție, conform fișelor tehnice;
Concursul de angajare va consta în 3 etape succesive: selecţia dosarelor de înscriere; proba scrisă. Această probă va fi susținută doar de candidații declarați admiși la selecția dosarelor. Interviul va fi susţinut doar de candidaţii declaraţi admişi la proba scrisă.
a) formular de înscriere la concurs (se descarcă de pe site-ul instituției);
b) copia actului de identitate sau orice alt document care atestă identitatea, potrivit legii, aflate în termen de valabilitate;
c) copia certificatului de căsătorie sau a altui document prin care s-a realizat schimbarea de nume, după caz;
d) copiile documentelor care atestă nivelul studiilor şi ale altor acte care atestă efectuarea unor specializări, precum şi copiile documentelor care atestă îndeplinirea condiţiilor specifice ale postului solicitate de autoritatea sau instituţia publică;
e) copia carnetului de muncă, a adeverinţei eliberate de angajator pentru perioada lucrată, care să ateste vechimea în muncă şi în specialitatea studiilor solicitate pentru ocuparea postului;
f) certificat de cazier judiciar sau, o declaraţie pe propria răspundere că nu are antecedente penale care să-l facă incompatibil cu funcţia pentru care candidează; Candidatul declarat admis la selecţia dosarelor, care a depus la înscriere o declaraţie pe proprie răspundere că nu are antecedente penale, are obligaţia de a completa dosarul de concurs cu originalul cazierului judiciar, cel mai tîrziu pînă la data desfăşurării primei probe a concursului.
g) adeverinţă medicală care să ateste starea de sănătate corespunzătoare, eliberată de către medicul de familie al candidatului sau de către unităţile sanitare abilitate cu cel mult 6 luni anterior derulării concursului;
h) curriculum vitae, model comun european.
Proba scrisă se va susține în data de 08.05.2025, ora 10.00, iar interviul se va susține în data de 13.05.2025 ora 10.00.
Dosarele de înscriere la concurs se depun la sediul din Str. Pescarilor nr. 69A, în termen de 10 zile lucrătoare de la data publicării anunţului la sediul și pe pagina proprie de internet a instituției, respectiv cel mai târziu în data de 28.04.2025 ora 14.00.