Un incident aparent minor petrecut într-o cafenea din Melbourne a stârnit un val de controverse și discuții aprinse pe rețelele de socializare, internauții profitând de această ocazie să vorbească despre modul în care afacerile de acest fel își taxează clienții. În mod surprinzător, totul a plecat de la o cafea și o brioșă, dezbaterile pe care acestea le-au generat strângând mii de reacții înainte ca postarea inițială de pe Facebook să fie ștearsă, notează Cancan.
Mai exact, un simplu moment de răsfăț s-a transformat pentru un client într-o experiență neașteptată și frustrantă atunci când a fost nevoit să scoată mai mulți bani din portofel decât și-ar fi imaginat pentru a-și savura brioșa alături de cafea.
„Un dolar nenorocit pentru a-mi încălzi brioșa? Lucruri de genul ăsta te fac să dai din cap și să te întrebi încotro se îndreaptă totul”, a scris clientul în postarea în care s-a plâns de întreaga situație.
Te-ar putea interesa și: Românii care NU au voie să bea mai mult de 1-2 cești de cafea pe zi. Crește riscul de deces
Trebuie precizat că întreaga situație a pornit de la faptul că acest client și-a comandat o cafea neagră și o brioșă. Totul părea normal, până când a primit nota de plată. În loc să găsească suma obișnuită, a fost surprins să descopere că pe bon figura o taxă suplimentară de 1 dolar pentru încălzirea brioșei. Un dolar care, potrivit acestuia i-a stricat dimineața.
„Mâncarea și serviciul au fost grozave, dar niciodată să nu uiți cum lași oamenii să plece, pentru că este ultima experiență sau, în acest caz, ultima impresie pe o vor avea”, a mai adăugat el.
Revoltat, clientul și-a povestit situația pe Facebook, acolo unde a reușit să strângă câteva mii de comentarii și reacții înainte de a șterge textul și fotografia postate.
Reacția promptă a internauților nu a întârziat să apară. Comentariile au variat de la uimire și dezaprobare față de suma adițională de 1 dolar pentru încălzirea brioșei, până la ironii privind prețul aparent exorbitant plătit pentru acest mic lux matinal. Discuțiile s-au concentrat pe întrebarea despre justețea și transparența taxelor suplimentare în industria ospitalității și necesitatea unei comunicări mai clare între afaceri și clienți.
„Nu pot să cred că ți-au cerut 1 dolar pentru a încălzi o brioșă” sau „Pentru 7 dolari, trebuie să fi fost cea mai bună brioșă vreodată – eu nu aș plăti niciodată mai mult de 5 dolari (3 USD)”, se numără printre comentariile primite de către client.