- 
English
 - 
en
Romanian
 - 
ro
Știri externe

Compania aeriană Wizz Air vinde mămăligă cu brânză în timpul zborurilor. Cât costă și cum arată alimentul vândut de compania aeriană

21 Oct, 21:00 • Andrei Ene
Compania aeriană preferată de români pentru prețurile ieftine pe care le practică, Wizz Air, a introdus și un aliment care este foarte iubit de români, și anume mămăliga cu brânză. Pentru numai 2,5 euro, călătorii se pot bucura de acest preparat, care este foarte renumit și în Italia.
Compania aeriană Wizz Air vinde mămăligă cu brânză în timpul zborurilor. Cât costă și cum arată alimentul vândut de compania aeriană

Wizz Air, una dintre cele mai utilizate companii aeriene de români, mai ales pentru prețurile mici și zborurile către destinații uzuale, a surprins prin noul catalog publicat cu un nou fel de mâncare, și anume mămăliga cu brânză, la plic.

Wizz Air vinde mămăligă cu brânză la bordul aeronavelor

Mămăliga cu brânză ce poate fi mâncată în timpul zborurilor poate fi achiziționată pentru 2,5 euro de către călători, fiind o opțiune nouă și mai puțin obișnuită pentru pasageri.

Citește și : Franța declanșează războiul paracetamolului! Avertisment dur pentru SUA. Mutarea producției va costa scump

Fiind vândută sub numele de „cheese polenta” în catalogul companiei aeriene, aceasta este o variantă ușor de pregătit a preparatului românesc și are un gust remarcabil.

Polenta, un produs de bază în bucătăria italiană, își are rădăcinile în bucătăria țărănească din nordul Italiei și se prepară exact ca mămăliga noastră, diferențele notabile fiind că mămăliga românească se mănâncă și mai întărită.

Wizz Air pare să ia în considerare preferințele pasagerilor din România, precum și din alte regiuni unde polenta este populară, iar introducerea acestui produs vine în contextul în care companiile doresc să ofere experiențe cât mai autentice de catering la bordul aeronavelor.

La prețul de numai 2,5 euro, mămăliga cu brânză se alătură supei de pui sau vită și pastelor Carbonara, care au un preț de aproximativ 5 euro. De asemenea, compania oferă posibilitatea ca, pentru numai 3 euro, să se poată achiziționa împreună cu un baton de cereale.

Citește și : Bulgaria trece la euro din 2026! România rămâne blocată la leu. Ce înseamnă asta pentru noi

Fiind la început, nu este clar dacă oferta va deveni un succes, mai ales că doar puțini oameni au reușit să o încerce până în prezent, însă este de remarcat cum compania Wizz Air reușește să ofere pasagerilor experiențe culinare diverse, conform nevoilor pe care le identifică.

Urmărește Daily Business pe Google News