General Motors Co (GM.N) a anunţat vineri seară ca a întrerupt, cel puțin pentru moment, publicitatea plătită pe Twitter dupa ce Elon Musk, principalul rival al companiei, a finalizat preluarea platformei de social media, conform Reuters.
Cel mai mare producător auto din SUA a declarat că „au loc interacţiuni cu Twitter pentru a înţelege direcţia platformei sub noul proprietar”.
Reprezentanții platformei de socializare nu au răspuns momentan unei solicitări de a comenta situația . Decizia General Motors vine în contextul în care Elon Musk este, de asemenea, directorul executiv al rivalului principal Tesla Inc (TSLA.O).
Alte articole: Cu actele la cazino! Românii ar urma să fie obligați să își dea datele păersonale înainte să poată paria la jocurile de noroc
GM a spus că a întrerupt temporar publicitatea plătită. Producătorul auto din Detroit a adăugat că totuși „interacţiunile cu clienţii vor continua”.
Pentru platforma Twitter vânzările de reclame au reprezentat mai mult de 90% din venituri în al doilea trimestru. La o prezentare pentru publicitari din luna mai, unele agenţii de publicitate şi mărci erau deja sceptice şi preocupate de viitorul platformei, o dată cu preluarea platformei de către Elon Musk.
Chiar înainte de încheierea tranzacţiei, Musk a făcut un apel direct la agenţiile de publicitate într-un tweet sub forma unei scrisori deschise:
„Twitter, evident, nu poate deveni un iad liber, în care poate fi spus orice fără a exista consecinţe!… Twitter aspiră să fie cea mai respectată platformă de publicitate din lume care vă întăreşte brandul şi vă creşte afacerea”
Musk a scris vineri pe platforma proaspăt achiziționată că Twitter va forma un consiliu de moderare a conţinutului „cu puncte de vedere foarte diverse”.